Applikasjon

Skreddersydd til iOS og Android

Kontaktpersoner

I Krisekort er alle viktige individer i virksomheten plassert på et sted. Dette betyr at det er enklere og raskere å komme i kontakt med involverte når krevende situasjoner oppstår. 

Man kan enkelt søke opp eller finne riktig person, for så ta kontakt via registrert telefonnummer, epost eller tekstmelding. Det er også mulig å kontakte flere personer på en gang via tekstmelding.

Tiltakskort

Tiltakskort samler relevant og viktig informasjon om rutiner og prosedyrer på et sted; i lommen til dine ansatte. 

Når hendelser eller nødstilfeller oppstår har da den ansatte lett tilgang til godt organisert innhold, telefonnummere, møtested med mer. Tiltakskort kan opprettes til enkelte scenarier eller til mer generelle bruksområder, som f.eks førstehjelp, giftinformasjon, o.l.

Hendelser

Organiserer hendelser i virksomheten på et blunk! Opprett elegante tidslinjer med bilder og tekst, og legg til kart og tekst som gjør det enkelt å få oversikt over et hendelsesforløp i en situasjon.

Dette er et uvurdelig verktøy som gjør jobben med informasjonsdeling svært effektiv. 

Enkel & Effektiv

Krisekort er nøye designet og utviklet for å kunne tilby en robust og sikker plattform som er enkel å bruke i krevende og uoversiklige situasjoner. Løsningen er lett å bruke, samtidig som den er rask og effektiv.

Vårt ønske er å kunne tilby en plattform som kan ende opp med å redde liv.

Administrert i skyen

Krisekort administreres i nettskyen. Dette betyr at den ansvarlige i virksomheten kan legge til og redigere kontaktpersoner, tiltakskort og hendelser, med mer.