Administrasjon

Krisekort administreres i nettskyen. Dette betyr at den ansvarlige i virksomheten kan legge til og redigere kontaktpersoner, tiltakskort og hendelser, med mer.

Krisekort er flott å jobbe med. Du kan enkelt legge til og redigere informasjon.

Kontakter

I Krisekort er alle viktige individer i virksomheten plassert på et sted. Dette betyr at det er enklere og raskere å komme i kontakt med involverte når krevende situasjoner oppstår. 

Du kan enkelt legge til eller importere flere kontakter på en gang, og redigere de i Krisekort. 

Tiltakskort

Tiltakskort samler relevant og viktig informasjon om rutiner og prosedyrer på et sted; i lommen til dine ansatte. 

 

Når du skal opprette nye tiltakskort hjelper Krisekort deg for å gjøre informasjonen lettlest og enkel å bruke.

Hendelser

Organiserer hendelser i virksomheten på et blunk! Opprett elegante tidslinjer med bilder og tekst, og legg til kart og tekst som gjør det enkelt å få oversikt over et hendelsesforløp i en situasjon.

Du kan når som helst legge til og redigere logginnlegg eller andre hendelser. Disse kan inneholde bilder, kart, kontaktpersoner o.l

Prøv gratis i 30 dager!

Vi er sikker på at du blir fornøyd.

I nettskyen

Krisekort befinner seg i nettskyen. Dette betyr at du ikke trenger å bekymre deg for nedetid eller kostnad for server.

Enkel å bruke

Å administrere Krisekort er som en lek. Du kan enkelt importere kontaktpersoner eller opprette nye tiltakskort på få sekunder.

Sikker

Sikkerhet er viktig for oss. Derfor er Krisekort designet for å imøtekomme dette ved å bruke avansert teknologi.

Klar til å prøve Krisekort?

Vi inviterer deg og din virksomhet til å ta kontakt med oss.